בלוג

קייטרינג לחברות

היום רוב החברות מבינות את החשיבות של השקעה בעובדים שלהן. בראש סדר העדיפויות של המעסיקים השונים , אך היום עם התפתחות העולם המודרני, יותר ויותר מעסיקים מבינים את המשמעות של עובדים מרוצים. למעשה מדובר בעיקרון פשוט, ככל שהעובד יהיה מרוצה יותר במקום העבודה שלו, כך הספק העבודה שלו יהיה גבוה יותר, טוב יותר ורמת המוטיבציה גבוהה יותר. לכן אין זה מפליא כי חברות רבות דואגות לארגן לעובדים שלהן ימי גיבוש וימי כיף, נופשונים בארץ, חבילות ספא ומגוון פינוקים. אך למעשה אחד הדברים הבסיסיים ביותר בחייו של עובד מרוצה, הוא האוכל שהוא צורך במהלך יום העבודה. על מנת לשמור על ערנות גבוהה ותפקוד איכותי לאורך היום, חשוב לאכול בצורה נכונה ומאוזנת.

קייטרינג לחברות – כבר לא נחלתם הבלעדית של חברות ענק

בעבר חברות ענק דאגו לעובדים שלהם לתנאים משופרים כגון בונוסים, הסדרי חופשות והסדר ארוחות במקום העבודה, כיום ניתן לראות יותר ויותר חברות המעסיקות חברות קייטרינג במטרה לספק הטבה לעובדי החברה בצורת ארוחות מזינות וטעימות לעובדים. במקום שכל עובד יצא לאכול בחוץ, ניתן לארגן עבורם ארוחה טעימה ומגוונת בחדר האוכל של החברה. מדובר למעשה בפתרון יעיל ונוח, היות וזמן ההפסקה של העובד מתייעל ברמה ניכרת. במקום ללכת למסעדה, לעמוד בתור, לחכות להגשת האוכל, העובד פשוט מגיע לחדר האוכל נהנה מארוחה טעימה ומזינה וחוזר לעמדה שלו תוך פחות מ-40 דקות. מעבר לכך, מדובר בזמן גיבוש בו העובדים יוצאים לאכול ביחד ומבלים זמן איכות אחד עם השני. חשוב לבחור בחברת קייטרינג המציעה תפריט עשיר ומגוון, על מנת שיתאים לכולם לאורך זמן.

חברת Meal-Man הינה חברה המציעה שירותי קייטרינג לחברות. מדובר בחברה איכותית ומקצועית, בעלת שנים של ניסיון בתחום ולא מעט המלצות מלקוחות מרוצים. החברה מספקת ארוחות לעובדים בהתאמה אישית, מגוון רחב של מנות משתנות, יותר מחמישים מנות עיקריות בשבוע זאת ועוד במטרה לספק שירות מותאם אישית לחברה ולספק ארוחה מזינה ובריאה לעובדים.

לקבלת פרטים נוספים והתאמת שרותי הסעדה לחברה שלכם

צרו קשר עוד היום.

IMG_1561
IMG_4307
20190101_115509
IMG_4052
IMG_4042

נסגרו לכם חדרי האוכל?
רוצים לקבל ארוחת צהריים חמה עד למשרד?
מספקים לכם מנות אישיות,
כריכים וסלטים טריים ומגוונים

לפרטים צלצלו עכשיו 1-700-50-30-20
או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן